Tvarkos ir taisyklės

Mokinių asmeninių mobiliųjų telefonų ir kitų informacinių technologijų įrenginių naudojimo tvarkos aprašas

Vaikų mokymosi motyvacija muzikos mokykloje: pagrindiniai veiksniai ir stiprinimo strategijos, 2025 m.

Mokinių mokymosi pasiekimų, pažangos ir kompetencijų vertinimo tvarkos aprašas

Mokinio elgesio taisyklės

Mokinių lankomumo užtikrinimo tvarkos aprašas

Mokinių ugdymo individualizavimo, diferencijavimo, integravimo tvarkos aprašas

Mokinių individualios pažangos stebėjimo, fiksavimo ir pagalbos mokiniui teikimo tvarkos aprašas

Ugdymo turinio ir procesų stebėsenos tvarkos aprašas

Aktyvus/ įtraukusis ugdymas

Pamoka

Mokymosi stiliaus – mokymo(si) strategijų ir metodų pasirinkimo instrumentas

Mokymo nuotoliniu ugdymo proceso organizavimo būdu tvarkos aprašas

Konkursų ir kitų renginių organizavimo ir mokinių dalyvavimo rajono, šalies ir tarptautiniuose konkursuose ir kituose renginiuose tvarkos aprašas

Mokinių priėmimo į Muzikos mokyklą tvarkos aprašas


Apklausos ir tyrimai

Tyrimas. Grįžtamasis ryšys (I, tėvai, globėjai rūpintojai), 2025 m.

Tyrimas. Grįžtamasis ryšys (II, mokiniai), 2025 m.

Tyrimas. Grįžtamasis ryšys (III, mokytojai), 2025 m.

Tyrimas. Ugdymosi tikslai, pasiekimai ir jų vertinimas, 2025 m.

Anketinė apklausa ,,Kodėl man patinka groti“, 2025 m.

Tyrimas. Koks mano mokymosi stilius, 2024 m.

Mokinių mokymosi stiliai, 2024 m.

Tyrimas. Ugdymo pasiekimai ir pažanga

Tyrimas „Mokinio poreikių pažinimas ir motyvacijos formavimas solfedžio pamokoje“

Tyrimas Mokymosi motyvaciją formuojantys veiksniai, 2023 m.

Tyrimas. Mokėjimo mokytis kompetencijos vertinimas, 2022 m.

Tyrimas. Psichologiniai ir socialiniai mokymo(si) veiksniai

Tyrimas „Koks mano mokymosi stilius“

Kokybinis tyrimas. Formalųjį švietimą papildančio muzikinio ugdymo proceso kokybės tobulinimas taikant savivaldį mokymąsi 

Tyrimas ,,Pagrindinio muzikinio ugdymo programos mokinių lyderystės gebėjimų raiškos muzikos mokykloje“

Tyrimas. „Muzikavimo repertuaro pritaikymas pagal mokinių gebėjimus – teigiami ir neigiami veiksniai“

Tyrimas. Psichologiniai ir socialiniai mokymo(si) veiksniai ir jų įtaka muzikos Mokyklos mokinių mokymosi motyvacijai


Ugdymo planas

2025–2026 m. m.


Ugdymo programos

Pradinio muzikinio formalųjį švietimą papildančio ugdymo programa

Pagrindinio muzikinio formalųjį švietimą papildančio ugdymo programa

Neformaliojo vaikų švietimo etninės kultūros programa

Neformaliojo vaikų švietimo kryptingo meninio ugdymo programa

Neformaliojo vaikų švietimo programa Linksmasis akordeonas


Ugdymo organizavimas

Darbuotojų veiksmų seka, įtarus, kad vaikas galimai patyrė smurtą artimoje aplinkoje

Mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimo tvarkos aprašas

Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarkos aprašas

Dėl klasių (grupių) skaičiaus nustatymo Panevėžio r. muzikos mokykloje

Apmokėjimo už teikiamas neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas tvarkos aprašas

Atlyginimo dydžio už Panevėžio r. muzikos mokyklos teikiamą neformalųjį vaikų švietimą nustatymo ir mokėjimo tvarkos aprašas

Dėl mokinių priėmimo į Muzikos mokyklą tvarkos aprašo pakeitimo


Veiklos įsivertinimas

2024 metų veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita

2023 metų veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita

2022 metų veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita

2021 metų veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita

Neformaliojo vaikų švietimo teikėjo kokybės vertinimo išvada


Pasiekimai

2025 metai

2024 metai

2023 metai

2022 metai

1986-2021 metai


Koncertinė ir kita veikla

2024–2025 m. m.

2024–2025 m. m. fotogalerija

2023–2024 m. m.

2023–2024 m. m. fotogalerija

2022–2023 m. m.

2022–2023 m. m. fotogalerija

2021–2022 m. m. 

2021–2022 m. m. fotogalerija

2020–2021 m. m. 

2020–2021 m. m. fotogalerija

2019–2020 m. m.

2019–2020 m. m. fotogalerija

2018–2019 m. m.

2018–2019 m. m. fotogalerija

2017–2018 m. m.

2017–2018 m. m. fotogalerija

2016–2017 m. m.

2016–2017 m. m. fotogalerija

2015–2016 m. m.

2015–2016 m. m. fotogalerija

2014–2015 m. m.

2014–2015 m. m. fotogalerija